З метою поширення теоретичних знань та практичного оволодіння тифлологічним інструментарієм та тифлопедагогічними знаннями педагогічними працівниками загальноосвітніх навчальних закладів області 17 лютого 2015 року розпочала роботу спеціальна дослідницька група «Використання елементів тифлопедагогіки у класах інклюзивного навчання» на базі Полтавської спеціальної загальноосвітньої школа І-ІІІ ст. №40 для дітей зі зниженим зором.
Калініченко І.О., к.п.н., доцент кафедри педагогічної майстерності ПОІППО ознайомила учасників із метою і завданням роботи спеціальної дослідницької групи «Використання елементів тифлопедагогіки у класах інклюзивного навчання».
Климко О. В., заступник директора з навчально-виховної роботи, Макарова С. І., дефектолог-тифлопедагог Полтавської спеціальної загальноосвітньої школа І-ІІІ ст. №40 для дітей зі зниженим зором презентували І-ІІ етапи реалізації дослідно-експериментальної діяльності регіонального рівня «Створення соціально-педагогічних умов для самореалізації учнів спеціального загальноосвітнього навчального закладу» в рамках якої організована дана спеціально-дослідницька група.
Про створення та алгоритм ведення блогу спеціально-дослідницької групи присутніх ознайомила Токаренко Н.М., методист кафедри педагогічної майстерності ПОІППО (адреса блогу:http://tiflosdg.blogspot.com).
Учасники засідання відзначили надзвичайну актуальність обраної теми дослідження оскільки спеціальної підготовки з основ тифлопедагогіки та технологій збереження зору вчителі загальноосвітніх навчальних закладів, у класах яких є діти з особливими потребами, не мають. Тож дослідження є унікальним для Полтавській області та України, розширює зміст попередньої дослідно-експериментальної роботи, що проводилася на базі Полтавської спеціальної загальноосвітньої школа І-ІІІ ст. №40 для дітей зі зниженим зором впродовж 2009 – 2013 років.
Калініченко І.О., к.п.н., доцент кафедри
педагогічної майстерності ПОІППО
Немає коментарів:
Дописати коментар