Інклюзивна освіта Полтавської області у сфері роботи дітьми з порушеннями зору знаходиться на початковому етапі, тому є потреба ознайомлення зі здобутками навчально-виховних закладів України. То ж відповідно до плану роботи спеціальної дослідницької групи опрацьовуємо джерельну базу з теми «Використання елементів тифлопедагогіки у класах інклюзивного навчання».
Мета роботи - укладення електронного диску з методичними матеріалами для роботи батьківських лекторіїв у загальноосвітніх навчальних закладах з тем збереження зору, роботи з дітьми з хворобами зору.
Мета роботи - укладення електронного диску з методичними матеріалами для роботи батьківських лекторіїв у загальноосвітніх навчальних закладах з тем збереження зору, роботи з дітьми з хворобами зору.
На цій сторінці зібрано матеріали, розміщені в мережі Інтернет у вільному доступі. Дякуємо авторам за роботу.
Андрієвська В.В. Психологічний довідник учителя. Книга 1 (А-Д)
Вавіна Л.С., Ремажевська В.М. Розвиваємо у дитини вміння бачити: Від народження до 6 років: Поради батькам
Выготский Л.С. Собрание сочинений в 6 томах. Том 5. Основы дефектологии
Гуназа А.М. Навчання і виховання дітей з особливими потребами (з досвіду роботи)
Денискина В.З. «Особые образовательные потребности детей с нарушением зрения»
Сєднєва В. О. «Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку». Методичні рекомендації.
Дошкільна тифлопедагогіка
Ермаков ВП., Якунин Г.А. Основы тифлопедагогики. Развитие, обучение и воспитание детей с нарушениями зрения.
Литвак А.Г. Психология слепых и слабовидящих
Кобильченко Вадим. «Концептуальні засади психологічного супроводу дошкільників з порушеннями зору»
Ковиліна В.Г. Корекція рухових якостей дітей середнього дошкільного віку з порушеннями зору.
Макарікова С.А. Бережіть зір вашої дитини. ДНЗ №21 компенсуючого типу, м. Сміла
Калініченко І.О., Макарова С. І. Про реалізацію дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня затемою «Cтворення соціально-педагогічних умов для самореалізації учнівспеціального загальноосвітнього навчального закладу».
Макарова С. І. “Корекційно-компенсаторнаскладова реалізації дослідно-експериментальної діяльності регіонального рівня «Створення соціально-педагогічних умов для самореалізації учнів спеціальногозагальноосвітнього навчального закладу».
Орієнтована програма з раннього корекційно-компенсаторного навчання дітей з особливими потребами. Херсонський обласний центр соціальної реабілітації дітей – інвалідів Херсонської обласної Ради
Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору. Частина І. Науково-методичний посібник / ав.: Вавіна Л. С., Гудим І. М., Кондратенко С.В., Довгопола К. С., Нафікова Л. А. – К.: Педагогічна думка, 2012 . – 138 с.
Пізнавальна діяльність дитини зі зниженим зором
Ремажевська В.М., Раніцький Ю.М. Лікувальна фізкультура при порушеннях опорно-рухового апарату у дітей з вадами зору
Словарь Л.С. Выготского
Сущук А.М. Методичні рекомендації Оздоровчо-лікувальна фізкультура для студентів з порушенням зору
Тифлологічна література українською мовою на сайті Всеукраїнської громадської організації «Асоціація тифлопедагогів України».
Шебедя К.О. Конспект уроку математики у 3 класі. "Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення числа 8". КУ Сумський СНВК №37 (для дітей з порушеннями зору)
Юхимець І.В. Структура і моделі системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в навчальному закладі. Науково-методичний посібник.
Немає коментарів:
Дописати коментар