пʼятницю, 27 січня 2017 р.

Загальна інформація про тренінг

Категорія учасників: практичні психологи, соціальні педагоги, педпрацівники.
Кількість учасників: 15-20 осіб
Час необхідний для проведення тренінгу: 2 дні (10 годин)
Вид тренінгу: просвітницький.
Кількість тренерів: (1-2.)

Мета тренінгу: сприяти становленню психолого-педагогічної компетентності тих хто має відношення до дітей з особливими потребами.

Завдання

1. Сприяти усвідомленню ролі психолога в організації просвітницької роботи в педагогічних колективах, де навчаються діти з особливими потребами.

2. Сприяти гармонізації відношень між педагогами та батьками неповносправних дітей.

3. Розширити і збагатити знання щодо ролі емоційної сфери та відпрацювання емпатійного реагування на проблемні поведінкові прояви дітей з особливими потребами.

4. Сприяти критичному осмисленню стійких стереотипних установок у вихованні дітей-інвалідів.

Детальніше

Матеріал підготувала: Климко  О.В., 
психолог Полтавської спеціальної загальноосвітньої школи №40

Немає коментарів:

Дописати коментар